2012. december 2., vasárnap

14.rész A party

ÚÚ köszike eddig ez a hetem volt a legjobb.Van 4 feliratkozóm és megvolt a 2 komi is!Ezért meghoztam az új részt.És ez most hosszabb lesz mert örülök.


A nap végére jól összeismerkedtünk Kyrával nem is értem miért hittem hogy fura hisz tök 
jó fej és laza.

De sajnos hazakellet mennie.Lekísértük az ajtóhoz és elköszöntünk tőle.
-Louis imádom a barát nődet!~törtem be Louishoz a konyhába
-Én is!~válaszolt szeméét felhúzva
-Valami baj van?Úgy nézel ki mint valami elmebeteg!~erre kitört belőlünk egyszerre a röhögő görcs.
-Mi ez a nagy röhögcsélés?~kérdezte Harry 
-Semmi,semmi csak...
A mondatomat se tudtam befejezni mert ránéztem Louisra és újra kitört belőlünk a röhögő görcs.
-Öh.. hát oké..~ment ki Harry a konyhából egy f lakon vízzel
Mire végre abbahagytuk Lou-val a röhögést feltettem neki a kérdést.
-Lou jön a barát nőd a mikulás bálra vagy party vagy micsodára?~kérdeztem mire beállt a nagy csönd
-Miért ne jönne?~kérdezte Louis tágra nyílt szemekkell.
-Hát csak kérdeztem.~válaszoltam hebegve majd kimentem a konyhából.
Az én drága Niallem már megint evett szokás szerint.Úgy imádom amikor majszol és alig fér a szájába a kaja de mégis betömi majd elmegy a konyhába és csinál magának kaját és ezt eljátssza vagy tízszer.
-Jaj Niall kicsim~huppantam le mellé a kanapéra
-Mond drágám!~nézett rám csillogó szemeivel miközben alig bírta kimondani ezt a rövid mondatot mert tele volt a szája.
-Mi az hogy mond?~kérdeztem kicsit furán
-Tudod a mond szó jelentése az hogy valamit mondj el.Szerintem ige de nem biztos.~mondta miközben lehajtotta fejét
-Nem úgy értettem~nevettem el magam és megöleltem.
-Felmegyünk?
-Minek?~kérdezte Niall
-ÓÓ gombát szedni.Mit csinálnánk fent?
-Jó,jó menjünk.~bökte ki ezt a rövidke mondatot
Kimásztam öléből majd húztam magam után a lépcsőn fel.Megláttam a szoba ajtóját és kinyitottam majd bementünk rajta és leültünk az ágyra.
-Szerintem én megyek fürödni~jelentettem ki
-Rendben~mondta Niall majd hátradőlt és becsukta szemét.
Bementem a fürdőbe és megengedtem a vizet.Mikor már úgy éreztem elég lesz ennyi víz akkor belemásztam.Vagy fél órát ázhattam a vízbe majd úgy döntöttem kiszállok.Megtörölköztem,felvettem a pizsamám majd kimentem a fürdőből.Az én kis Niallem már bőven aludt.Betakargattam majd befeküdtem mellé és csendes álomba merültünk.

[másnap]

Reggel kialudtan és kipihentem ébredtem.Mikor kinyitottam a szemem azt hittem szív infartust 
 kapok. Niall ot  az arcomba belebújva állt felettem várva hogy felkelek.
-Úr isten Niall a szívinfartust hoztad rám.~válaszolt 
-Tényleg?~fogta meg szívem.-Nem is!Még működik.~válaszolt nevetve
-Működik?~néztem rá furán
-Igen!Működik!~válaszolt
-Na de most már felkelhetek?~kérdeztem mire ő rögtön rávágta.
-Nem!Most az enyém vagy!~válaszolt majd megcsókolt
-Niall máskor is a tiéd vagyok nem csak most!Most lécci hadj felkelni!~válaszolta és lelöktem magamról.
Felvettem a mamuszomat és leindultam a konyhába.10 perccel később Niall is követtet.Majd bejött a konyhába hol én ép meleg szendvicset csináltam magamnak.
-Csinálsz nekem is?~nézett rám boci szemekkel
-Persze!~válaszoltam kómásan majd elővettem még két kenyeret.
Mikor készletem mind a kettőnk meleg szendvicsével akkor kivittem az asztalhoz és odahívtam Niallt.Olyan 2 perc alatt megettük a szendvicseket és kimentünk a nappaliba és leültünk.
-Szóval mindenki jön a mikulás partyra?~kérdeztem mire mindenki egy nagy Ja val válaszolt.
-És hánytól kezdődik?~kérdezte Zita
-Ő.. hát én úgy tudom hogy 7.~válaszolt kicsit furán Harry
-És most mennyi az idő?~kérdezte ismét Zita
-4.~válaszolt Louis
-Akkor én megyek készülődni!Ti is mehetnétek!~parancsoltam meg a többieknek akik mind felmentek az emeletre készülődni.

[este 6]

Hatra már mindenki kész is lett bár Harry még valamit vacakol a ruhájával .És már Kyra is átjött.Nagyon csinos volt mindenki .Összességében így nézett ki mindenki:
Fél hétkor végre mindenki kész volt és eltudtunk indulni.Beültünk a kocsiba és száguldoztunk party helyszínére mikor a rádióban beindult a Another World és a fiúk elkezdték énekelni.Akik arra jártak hülyének nézehettek minket .Egy nő úgy nézett hogy Niall kiordibálta az ablakon.
-Mi van? Mit néz annyira?Nem látott még One Directiont énekelni?~kérdezte mire mindenki elkezdett röhögni.Végre megérkeztünk a parti helyszinére.Én bevallom nem tudtam hogy ez vörös szőnyeges esemény ezért kicsit fura volt.Most vagyok hivatalos eseménnyel először az One Directionnal. Niallal kézen fogva haladtunk végig a szőnyegen.Vagyis nem végig mert megállított egy riporter.És elkezdtek kamerázni.
-Üdvözlöm önöket! A 2012 es mikulás party helyszínén itt vagyunk Niall Horannal és barátnőjével~mondta a riporter a kamerába.
-Niall mióta vagytok együtt?~kérdezte a riporter Niallt
-Holnap lesz hogy egy éve.~válaszolt Niall
-És Enci Te hány éves vagy?~kérdezte tőlem a riporter majd felémtartotta a mikrofont
-14 .~válaszoltam megszeppenve mert tudtam hogy visszafogja kérdezni a riporter Nialltől hogy nem zavarja e a nagy kor különbség.
-Niall és nem zavar ez a nagy korkülömbség?~tette fel a kérdést amit megjósoltam a riporter.
Ekkor hátranéztem és láttam hogy Kyrát és Louist is faggatják.Visszafordultam mire Niall így felelt.
-Erről nem nyiatkozom˘~mondta majd maga után húzott és már bent is voltunk a partyn.


Két komi és kövi rész! Maksz holnap rakom fel!!

9 megjegyzés:

  1. Már nagyon vártam az új részt:)nagyon jó lett:)már várom a holnapot:)

    VálaszTörlés
  2. Hát csak akor jön meg holnap ha meglesz a 2 komi :D

    VálaszTörlés
  3. na itt az új rész,szerintem nagyon jó lett:)én vok a második komizó ugy hogy majd hozd az új részt

    VálaszTörlés
  4. okééé ma este felrakom olyan 8 körül

    VálaszTörlés
  5. Bocsi ma nem tuodm felrakni de holnap 2 őt is felrakok

    VálaszTörlés
  6. nem 2 őt rakok fel hanem 2 ő hosszuságut

    VálaszTörlés
  7. mikor rakod az újat? mert ezt 2.-án raktad és most 7.-e van

    VálaszTörlés
  8. bocsi hogy még nem raktam ujjat de elvoltam foglalva mert eggyik nap tánc másik nap egész nap suli és így nehéz de ma felrakom mert 5 órakkor elkezdem írni!~Bocsikqa ahogy nem rAKATZAM FEL

    VálaszTörlés