2012. december 12., szerda

16.rész Vajon mi lesz?

Enci elaludt a hátamon.Olyan cuki.Kinyitottam az ajtót majd felvittem Encit a szobába.Betakargattam majd befeküdtem mellé.Lassan én is álomba merültem.

Enci szemszöge:

Reggel mikor felkeltem nem volt mellettem senki.Kicsit furcsállottam is.Bár.... várjunk csak!Ma van Niallel az 1 éves évfordulónk.Biztos lent készülődik.Ekkor kipattantam az ágyból és lerontottam.
-Szia..........~kezdtem volna köszönni Niallnek de felesleges volt mert nem volt itthon senki csal Louis.
-Öh.... Louis?Hol vannak a többiek?~kérdeztem
-Elmentek felvenni az új albumra a dalokat!És csak este 10 körül jönnek.
Ekkor könnyek cseppentek ki a szememből.Nem is tudom miért.Talán azért mert Niall még egy hülye kis üzenetet se hagyott hogy "Boldog év Fordulót" vagy valami?
-Enci mi a baj?~kérdezte kicsit megrémülten Louis
-Semmi,semmi!Felejtsük el.És akkor ma mit csinálunk?~kérdeztem majd egy hamis mosolyt vettetem arcomra hogy azt higgye boldog vagyok
-Hát nekem mindegy.Elmehetünk fagyizni hisz Kyra úgyis elutazott az unoka testvéréhez.
-FAGYIZNI?Télen??~néztem rá nagy szemmekkel mire mind ketten elnevettük magunkat.
-Miért ne?~kérdezte a nevetését visszafolyatva nem sok sikerrel.
-Na de most komolyan!~ráztam meg fejem
-Elmehetnénk a Big Ben hez.~pattant ki ez a csodálatos ötlet az agyából.
-Ez jó ötlet.~mondtam majd elindultam a gardróbom felé
Bevallom olyan sok jó ruhám van de mind nyári és szoknyát nem vehetek fel télen.Így elkezdtem kotorászni a szekrényemben és megtaláltam a tökéletes téli szerelést.Egy rózsaszín hosszújú kardigán,egy barna farmer,Egy garbó rá,egy szívecskés nyaklánc,egy meleg kabát,egy kistáka,a lábamra egy lábszármelegítőt,és egy boka csizmát vettem fel.



Mikor készen voltam lementem ahol Louis már nagyba várt.
-Mehetünk?~kérdezte
-Aha!~válaszoltam unottan
Kimentünk az ajtón és Louis becsukta.Elindultunk a Big Ben felé ami elég messze volt tőlünk  de mi úgy döntöttünk hogy sétálunk.Egymás mellet haladtunk némán vagy a fél útig amikor....
-Úr isten!Nézd!~mutattam a ..... felé
-2éve vagyok sztár de ilyet még nem láttam!~mondta csodálkozva
-Gyere menjünk oda!~fogtam meg csuklóját és húzni kezdtem
-Enci várj!Mi lesz ha felismernek?~nézett rám fura fejjel
-Ja gondolod a kb.500 emberből és egy 10 méteres kivetítőből pont téged fognak észrevenni!~mondtam majd húztam tovább.
Mikor odaértünk a 10x10 m es kivetítőhöz amin az Up all night turné videó ment.Louis elkezdte énekelni mikor rászóltam.
-Louis ne énekelj!Ilyenkor veszik észre!~suttogtam
-Az előbb még nem érdekelt.~mondta vigyorogva majd tovább énekelt csak most már egy kicsit halkabban.
-Na de menjünk a Big Ben hez?~kérdeztem majd a Big Ben felé mutattam
Elindultunk a Big Ben hez.Mikor felértünk olyan gyönyörű látvány fogadott.Az egész várost láttam.Szinte elöntött a melegség ezen a téli napon.Úgy éreztem bármit ki tudnék zárni az életemből.
-Enci?Jól vagy?~lendítette el kezét a fejem előtt Lou
-Ja,ja persze!1válaszoltam habozva
Már olyan 7 óra körül lehetett és még mindig ott álltunk a Big Ben nél.
-Lou nem kéne már mennünk?~kérdeztem lágyan
-Felőlem!~válaszolt majd megrántotta a vállát
Hazaindultunk.Egy bő óra alatt haza is értünk.Én ledobtam magam a kanapéra é filmet kezdtem nézni.Majd szépen lassan elálmosodtam.
-Öhhhh..... Louis... nem aludnál velem?~kérdeztem mikor kicsit elpirultam
-Miért is?~nézett furán
-Csak akkor mondom el ha nem mondod el senkinek!~válaszoltam majd karba tettem a kezem
-Jó,jó nem mondom el senkinek!~válaszolt majd lehuppant mellém a kanapéra
-Biztos?~néztem rá  furán amin szerintem egy kicsit meg is ilyedt
-Biztos!~mondta és látszott hogy nem hazudik
-Hát... félek a sötétben!~válaszoltam szuper gyorsasággal
-Félsz a sötétben?~fulladozott a röhögéstől
-Igen félek!De lécci ne mond el senkinek!~kérleltem
-Jó!Na de gyere akkkor aludni~mondta majd felindult a szobába
Én szintén követtem.Lefeküdtem mellé és csendes álomba merültem.


Na hát itt a kövi rész!Remélem tetszik!A kövi rész az 2 komi után lesz!Vészesen közeledünk az 1000 megtekintőhöz így csinálni fogok egy extra fejit is.Bocsi hogy megint ilyen rövid de nincs sok időm.
                                                                                            

4 megjegyzés:

  1. nagyon jó lett kiváncsi vagyok hogy hogy mit fognak majd szolni a többiek ugyhogy hamar hozd a kövit!:D

    VálaszTörlés
  2. nekem ez a rész különösen tetszett mert elég izgalmas dolgot lehet belőle kihozni,remélem sikerül:)) hozd az újat !:)

    VálaszTörlés
  3. már csak 8 megtakintés kell aaz 1000-hez :))

    VálaszTörlés