2012. december 30., vasárnap

19.rész

-Kaja a hűtőbe,ne tegyetek tönkre semmit!~ordibáltam majd bezártam az ajtót

Már egy ideje sétálunk de még mindig fenn állt a kínos csönd.Úgy döntöttem hogy megtöröm.
-ÉS hogy vagy?~kérdeztem
-Jól.És te?~kérdezte
-Egész jól.~vigyorodtam el
Az út alatt még beszélgetünk és megismertem az igazi Harryt,Amikor itt van Zita szinte egy szót se váltunk.De most?Milyen jól elbeszélgetünk.Beértünk a parkba és leültünk a hintára.
-Harry és te amúgy miért is hívtál el sétálni?~kérdeztem tök komolyan arccal
-Hát tudod most hogy nincs itt Zita minden olyan nehéz.Meg akarok új embereket ismerni.És te jöttél téged régóta ismerlek.DE..De mégis semmit nem tudtam rólad.És most neked sincs itt Niall.vagyis itt van csak nem úgy.És úgy döntöttem hogy lehetnénk barátok.~mondta regényét
-Persze hogy lehetünk!~mosolyodtam el
Még vagy fél órát kint voltunk majd hazaindultunk.Viszonylag közel lakunk szóval hamar megérkeztünk.Már ép a ház ajtaját nyitottam mikor Louis hirtelen kicsapta az ajtót.
-SZIA!!~mondta idegesen de közbe mosolygott
-Mit csináltatok?~vontam kérdőre
-Hát.. tudod történt egy aprócska baleset?~mondta száját húzva
-Mi?Elvágta magát vala melyikőtök?~kérdeztem majd berohantam
-Nem.. csak.. ah.. inkább nézd meg!~mondta majd bevezetett a konyhába
-ÚR ISTEN Louis mit csináltatok itt??És hogy került egy nyúl a földre?~kérdeztem
-Öh.. hát ez vicces történet.Tudod torát akartunk sütni de nem találtuk a receptet és mindent idehozunk majd Niall megtalálta a receptet és az volt hogy pácolt nyúl láb.És kimentem az erdőbe egy Nyúlért el is fogtam de mire hazaértem kiderült hogy az a pulyka húsleves receptje és csak ledobtam a nyulat.MAJD.. a hülye cilinder vagy micsoda alja lukacsos volt és nem vettük észre és így mindenhova szétfolyt a tészta.~mondta
-Akkor takaritsátok fel!~szidtam
-De miért mi?Hisz?áh jó..~mondta majd elkezdtek takarítani.
Én úgy döntöttem felhívom barát nőmet Kyrát hisz abban a pár hónapba csak telefonon tudtunk beszélni.Előkaptam telefonom és tárcsáztam a számát.
-Szia Kyrucska!~üvöltöttem
-Szia Encsuka!~üvöltött
-Csuka?Hol?~kérdeztem nevetve
-Sehol na de megérkeztél már?~vált türelmetlené hangja
-Már vagy 5 órája!~válaszoltam


Na hát itt a kövi rész!Tudom rövid de gyorsan kellet kirakni és amúgy is ma elfoglalt vagyok.Felmerült a kérdés hogy csinálok egy Louisos blogt már az ötlet is meg van.szóval mit szoltok hozzá?3 komi és kövi.

7 megjegyzés:

  1. nagyon jóó lett:)hozd hamar a kövit!amugy szerintem jó lenne ha csinálnál egy Louis-os blogot ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. http://kalandokaz1dvel.blogspot.hu/ kukkants be ide is :)

      Törlés
  2. köszi ha meg lesz a 3 komi akkor hozom.. megkérhetnélek hogy iratkozz fel rendszeres olvasónak?

    VálaszTörlés
  3. én biztos feliratkozok és nagyon jóó ez a blog és nekem is van egy ne maradjatok le! ezis one directionról szól az enyém és még csak a 2. résznél járok de ne maradjatok le!!!! http://kalandokaz1dvel.blogspot.hu/ kérek komikat!! :) MIKOR JÖN A KÖVIII RÉSZ ENCII?

    VálaszTörlés
  4. mmajd ha megkeszz a még 1 kkomi

    VálaszTörlés
  5. Külddmár el a Louisos blogodat mert nme talizom :D

    VálaszTörlés