2012. december 13., csütörtök

17.rész

,~Én szintén követtem.Lefeküdtem mellé és csendes álomba merültem.


Reggel ordítozásra ébredtem!Louis már nem volt mellettem feltételeztem hogy felkelt.Leindultam de már az első lépcsőfoknál megcsapta a fülemet az ordítozás.Mikor leértem nem is számítottam volta hogy ilyen lesz.Niall Louissal üvöltözött.De én  nem tudtam miért.
-Niaal ti meg mit csináltok?~vált komollyá a hangom
-Te inkább fogd be!~utasított Niall kicsit durván 
Még sosem volt ilyen ideges.Senkivel nem szokott ordibálni.Sőt még ha nem csinálunk meg valamit akkor is szépen kér meg mindenkit még egyszer.Mikor abbahagyták az ordítozást úgy döntöttem lehívom Niallt és megbeszélem vele mi volt ez az ordibálás.
-Niall gyere!~utasítottam
-Hova?~kérdezte undokan
-Hova,hova a segglukamba.Gyere már  beszélni akarok veled!~utasítotottam mire végre megértette mit kell csinálnia.Felindult a lépcsőn és berontott a szobába.Majd lehuppant az ágyra és várta a kérdéseket.
-Na szóval mi volt ez az ordítozás Louissa?~néztem rá
-Mi lett volna.Hisz veled aludt.Átölelt.~kezdet sorolni a dolgokat
-Niall te komolyan aszt hiszed hogy megcsallak?~néztem rá majd egy könnycsepp hullott le arcomon.
-Hát volt már rá példa!~mondta Niall mire én szinte zokogásba kezdtem volna de nem tettem hogy tudja én is erős vagyok.
-Enci bocsánat!~mondta majd lehajtotta a fajét és megakart ölelni.
-Semmi bocsánat!~mondtam majd eltaszítottam magamtól
Eldöntöttem hogy még aznap hazautazom.El is kezdtem pakolni.Mikor kész lettem nagy levegőt vettem és lementem.Megálltam előttük.Éreztem hogy nem tudják mire készülök
-Enci te hova mész?~nézett rám furán Liam
-Haza!~válaszoltam majd éreztem hogy mindenki tehetetlen és nem tudja mit csináljon
-Gyertek ide had öleljelek meg titeket!~mondtam majd mindenkit megöleltem kivéve Niallt.
Ő vele egy szót se váltok.Hogy mondhatta hogy megcsalom?Hisz sosem csaltam meg!Kiindultam a reptérre és jegyet vettem a leghamarrabi gépre.Mikor megjött a gép felszálltam és zenét kezdtem hallgatni.Eszembe jutottak az emlékek amikor ez a fotó készült rólam és Niallről:

Hogy milyen boldogok voltunk.És most.....Ekkor éreztem hogy csepegni kezdenek könnyeim.Az út további részén tv-t néztem és aludtam.

(Majdnem 1 év múlva)

Kb.1 év telt el hogy én és Niall szakítottunk.Bevallom egy kicsit hiányzik de mindig bennem lesz a seb amit mondott.Louis sokszor hív és mondja hogy mennyek  vissza a szünetekbe.Eddig egyszer se mentem el mert mindig kitaláltam valamit hogy tanulnom kell vagy táborba meggyek pedig csak Niallt nem akarom látni.Zitát felvették itt magyar országon a tánc művészetire így csak nyáron mehet ki és így szüneteltetik a kapcsolatukat Harryvel.Gondolkozásomba a telefonom csörgése zavart meg.Louis állt a képernyőn.Elhúztam a zöld gombot és felvettem.
-SZIA ENCI!ordított a telefonba
-Szia Louis!~mondtam majd elmosolyodtam
-Most téli szünetbe lejössz?Jó oké Igen!Már alig várom!~mondta és befejezte a mondatokat helyettem
-Öh.. még nem mondtam semmit de rég láttalak titeket és lemegyek!
-EZ az~ hallatszott valaki hangja a háttérből.Öh hát igen valaki olyan rég voltam ott hogy már nem ismerném őket fel hang alapján
-Szóval mikor jössz?~kérdezte Louis
-Holnap!~válaszoltam gyengéden
-Jó Szia!~mondta majd lerakta
-Sz i a!~mondtam de nem volt értelme mert már lettet
A nap többi részében pakoltam és pakoltam és pakoltam és pakoltam.Estére már annyira elfáradtam hogy azt hittem ott a ruha halom között halok meg!Annyira fáradt voltam hogy 7 kor elaludtam.

ÁÁÁÁÁ 1000 megtekintés!!Nagyon örülök!! Most 4 komit szeretnék a kövi részhez!

7 megjegyzés: