2012. december 1., szombat

13.rész! Kyra

a sziasztok először is egy kis hirdetés! Megnyitottam második blogomat amiben blogokat  pontozok: http://blogpontozo.blogspot.hu/ Ha van kedvetek nézzetek be és küldjétek b a blootokat A bloghoz és ide komiba is küldhetitek!Nagyon örülök mivel megolt a legalább 1 komi és van 2 feliratkozóm is!De azét szeretnék többet de kezdetnek nem is rossz!Na de itt az új ész.



-Én nekem te..........
 -Igen?~kérdezte Kyra kíváncsian
-Én nekem te nagyon tetszel és megszeretném tudni hogy neked is tetszek e én.
-Louis nekem is tetszel te!~mondta majd a nyakamba ugrot és úgy  ölelt.
-Sóval akkor leszel a bartánőm?~kérdeztem miközben kicsit elhúztam a számat mert féltem hogy nemt mond
-Persze~majd megint átölelt
Úgy gondoltam hogy elviszem hozzánk és bemutatom a fiúka és Encinek és Zitának.Sétáltunk haza de nem tudtam mit kérdezni.Kicsit kínos volt hogy a bartnőm és nem tudok mit kérdezni tőle.De végül nem kellet ezen gondolkoznom mert megtörte a csenet.
-Louis mi a baj?~kérdezte furán
-Semmi,semmi.~válaszoltam habozva
-Louis látom hogy valami baj van!~vált komolyá a hangja
-Jó na!Azon nyűglődök hogy nem tudok tőled mit kérdezni!
-Ennyi?~kérdezte nagyra nyílt szemekkel
-Hát.. Igen!~válaszoltam mosolyogva.-Na de megjöttünk!
Kinyitottam az ajtót s beengedtem Kyrát.És beordibáltam:
-Srácok vendéget hoztam!~ordittotam el magam
-Kit?~válaszolták teljesen egyszerre ami meg is rémisztett
-Meglepi!
-Na de mos komolyan Lou kit hoztál?Ugye nem hoztál kevinnek egy barátot?~kérdezte Enci miközben Niallal  szinte versenyeztek hogy ki eszi meg hamarabb a kaját.
-Nem ő nem is hasonlít kevin barát nőjére!
Ekkor bevezettem Kyrát és mindenkinek nagyra nyílt a szeme.
-Sziasztok~szólalt meg kicsit félénken Kyra
-Öh szia!~válaszolta Zayn megszeppenve
-Ő itt a bartnőm!~mondom komolyan
-Louis 3 órára mentél el és már barátnőd van?~kérdezte Harry
-Hát te csak kusika mert emlékszem amikor még nem voltál Zitával akkor óránként más csajod volt!~válaszoltam kisit durvábban a kelleténél
-Jól van jól van haver nem kell felkapni a vizet!

(Enci szemszöge)

Még mindig le voltam döbbenve hogy Lounak barátnője van!Hisz még csinos is!De valami olyan fura nekem ebbe a lányba de nem úgy hogy  fura hanem fura,fura.Egyszerüen nem tudtam mit mondani.
-Louis és mi a barátnőd neve?~kérdeztem
-Kyra!De kélek ne csesztessétek!~válaszolt szelíden Louis
-Jó'vlaszolt mindenki velem eggyütt egyszerre.
Szegény Kyra csak ott állt így úgy döntöttem hogy odamegyek hozz még sem állhat ott.
-Szia..~kezdtem volna bele a szómba de ő belevágott
-Szia tudom ki vagy!~válaszolt izgatotan amitől meg is lepődtem.
-Öh honnan?~kérdeztem kérdően
-Hát tele van veled meg Niallal az újságok a tv ben is téged látlak internet mindenhol!!
-Ő át oké.... feljössz a szobámba?Jön Zita is!
-Igen~válaszolt lazán
-Zita, fel, most, emelet!~szóltam zitához majd a lépcsőre mutattam
Erre Zita nem felelt csak felállt és felindul.Majd őt követtem én és Kyra is.Beértünk a szobába és leültünk az ágyra.
-Na szóval Kyra  hány éves vagy?~kérdezte Zita
-17~Kyra
-És mióta vagy Directioner?~Enci
-2010.~Kyra
-És,és,.... nemtudok többet kérdezni.~Zita
-Én igen!Jössz holnap a mikuás partyra?~Enci
Hát...Nem is tudom...Louis még nem hívott meg és nem akarok úgymond betolakodó lenni.Ha meghív akkor igen!~Kyra
A nap végére jól összeismerkedtünk Kyrával nem is értem miért hittem hogy fura hisz tök 
jófej és laza.




2komi és jn a kövi rész!

4 megjegyzés:

  1. komolyan mondom ez a blog egyre jobb lesz:)ez az egyik kedvenc blogom:)hozd az új részt:)

    VálaszTörlés
  2. én még csak most kezdtem el olvasni a blogot de nagyon megtetszett :)
    remélem hamar hozod az új részt:)

    VálaszTörlés
  3. köszi még ma felrakom az újjat!

    VálaszTörlés