2012. augusztus 24., péntek

3.rész A kérdés

Reggel arra ébredtem hogy valami nedves van az arcomon kinyitottam a szemem és Enci állt felettem.


Majd közölte velem hogy nekik menniük kell haza de én ekkor megfogtam a kezét és visszahúztam.
-Enci?
-Igen?~Enci
-Lennél a barátnőm?
-De Niall hogy te holnap mész vissza Londonba? És amúgy se  ismernek a szüleim.~Enci
-Tudod mit elmegyek a szüleidhez veled és megkérem hogy engedjék meg hogy a barátnőm legyél és amíg nem kezdődik el a suli addig had költözhess addig Londonba amíg nem kezdődik a suli.

Enci szemszöge:

Amikor Niall kimondta az utolsó szót a nyakába ugrottam és kifutottam Zitához.Ami meglepett hogy ő is olyan nagy örömmel futott felém mint én felé.
-Képzeld!~mondtuk egyszerre
-Te kezd!~mondta nekem
-Oké.Szóval Niall azt mondta hogy amíg nem kezdődik a suli költözzek hozzájuk Londonba.Na most mond te.
-Nem kell.~Zita
-Miért?
-Mert te már elmondtad azt amit én akartam mondani.~Zita
És ekkor megöleltük egymást.
Én vissza szaladtam a szobámba Niall-nek szólni hogy induljunk vagy különben lekéssük a vonatot.
-De minek menjünk vonattal?Ha mehetünk Limuzinnal.
Elindultunk .Röpke 3 óra óra út után amit persze végig aludtam. Bementünk a házba és én persze forditottam amit Niall mondott mivel anyáék nem tudnak angolul.Niall megkérdezte hogy lehetek e a barátnője és hogy addig amíg nem kezdődik a suli addig kiköltözhetek e.
És akkor anya azt mondta hogy....


1 megjegyzés:

  1. Bocsánat kiegészítem, amit az író elfelejtett leírni:
    -Zita pedig azt mondta, hogy én Harryvel vagyok együtt!

    VálaszTörlés