2012. augusztus 23., csütörtök

2.rész A koncert!

*Budapesten szinte minden butikba bementünk és persze Zita unokatesóihoz is mert náluk fogunk aludni*


Mire oda értünk a stadionhoz már alig lehetett bejutni mivel annyi rajongó volt mint egy hangyaboly csak nagyobb.Nagy nehezen sorra jutottunk és bementünk de mivel nekünk az első sorba szólt a jegyünk így még átkellett mindenki tolakodnunk de megérte.Fél óra várakozás után ki jött a One Direction és a One Thing all kezdtek majd a WMYB jött nagyjából az összes számukat elénekelték. Mikor vége lett a koncertnek akkor mindenki oda csődül az One Direction-hoz autogramot kérni. Persze mi is mentünk Zitával de nem nagyon jutottunk sorra hát így oda ordibáltam Niall Horan-nak:
-Niall!! 
Erre ő megfordult és észre vett. Odajött hozzám és megfogta a kezem majd be emelt a kordonon át.
-Szia mi a neved?~Niall
-Szia Enci vagyok.Bejöhet a barátnőm is?
-Persze!~Niall
És ekkor behívtam Zitát is a kordon mögé.
-Ooo kaphatok egy autogramot?
-Igen~Niall
És aláírta a képet.
Én pont menni akartam vissza ki a rajongókhoz mivel már megkaptam az aláírást de ekkor Niall visszahúzott és megkérdezte hogy ott alszunk e náluk mi persze igent mondtunk Zitával. Mikor már nem osztottak autogramot akkor indultunk a limóba.
Beültünk és elindultunk a fiúk lakása felé én persze mint minden utat végig aludtam. Arra ébredtem hogy reggel 6 van és Niall mellet fekszek az ágba.Én keltettem fel Niall egy üveg vízzel.

Niall szemszöge:
Mikor Enci elaludt a kocsiba és megérkeztünk bevittem az ölemben a házba mert nem akartam felébreszteni és befeküdtem mellé aludni. Reggel arra ébredtem hogy valami nedves van az arcomon kinyitottam a szemem és Enci állt felettem.

1 megjegyzés:

  1. xD Enci állt felettem. :D és hogy még leöntötted? és hol avgyok én zita Harryvel?

    VálaszTörlés