2012. november 11., vasárnap

11.rész A szülinap

Befeküdtünk az ágyba és csendes álomba kezdtünk.

(Másnap)

Reggel nagy zajra keltem.Lementem a lépcsőn és Louis és Zayn körbe körbe futkosott.

-Ti meg mit csináltok?-kérdeztem kómásan
-Zayn telóját keressük-válaszolt idegesen Lou
-Halkabban nem lehetne?
-Hát nem érted?Csörgött és Paul(menedzser)azt mondta reggel hív.Vagyis ő hívott.-válaszolt még idegesebben Lou
Körülnéztem és az asztalhoz mentem .
-Esetleg nem ez a Zayn telefonja?-mutattam az asztalra
-DEEEEEEEEEEEEEE!-ordibált Lou
Ekkor megcsörrent a telefonom.És előkaptam.A kijelző anyát jelzett.
-Szia anya!
-Szia kicsim szeretném tudatni veled hogy haza kéne jönnöd a szülinapodat megünnepelni.
-A fiúkat vihetem?-kérdeztem miközben nem tudom miért de boci szemeket vágtam
-Hozzad!-válaszolt egyhangúan anyám.
-Köszi anya te vagy a legjobb puszi.
-Puszi
És leraktam a telefont mire mindenki rám nézett és erre ordibálni kezdtem.
-SZÓVAL MINDENKI FEL A SZOBÁBA PAKOLNI HAZA KELL MENNÜNK HOZZÁM MEGÜNNEPELNI A SZÜLINAPOM!-jelentetem ki ordibálva mire mindenki felrohant.
Estére mindenki kész lett és így 22órakkor el tudtunk indulni.Felültünk a repülőre.

(hajnal 4)


-Enci Enci!!-ordibált valaki a fülembe

-Mi van?
-Mindjárt megérkezünk.
Erre felpattantam és elkezdtem készülni.Leszállt a gép és mint mindig több ezer rajongó a reptéren várt.Mikor hazaértünk még reggelig eltettem magam aludni.12 kor fel is keltem.
-Na szóval jöhet az ajándékozás!-jelentette ki anyám
-Oké-válaszolt mindenki egyszerre
-Kezdem én és apád-mondta anyám mire egy dobozt nyújtott át.
Egy gyönyörű koktél ruha volt benne ami így nézett ki:


-ÚÚ köszike!!Nagyon szép!!-öleltem meg őket
-Most én!-nyújtotta a kezét zita miközben egy kiesebb dobozt nyújtott ide.Egy barna boka csizma volt benne amit már régebben kinéztem:

-Honnan tudtad hogy ezt szeretném?-kérdeztem nagy mosolyan az arcomon
-Jó a megérzésem.-válaszolt vigyorogva majd megölelt.
-Na kicsim most én jövök!-jött oda hozzám Niall és egy kis dobozkát nyújtott át.Kibontottam és egy I Love You feliratos nyaklánc volt benne!

-Ó Köszönöm!-Jelentettem ki majd megcsókoltam
-Már bocsi hogy megzavarlak titeket de jöhetek én?-kérdezte Zayn
-Persze!-válaszoltam de közben gondolkoztam is mert fogalmam sem volt hogy mit fog adni.
Átadott egy dobozkát és én hevesen bontani kezdtem és mi volt benn?Egy tükör.
-Egy tükör?-kérdeztem a röhögőrcsöt visszafolyatva.
-Igen nem tetszik?-kérdeztem Zayn
-De,de de jöhet a kövi.
-Ak én -mondta Liam
egy kis dobozt adott át.amiben ez volt:
-De jó egy cső szárú farmer!Köszike-öleltem meg mire ő csak mosolygott.
-Na én jövök!-jött oda Harry és átadta azt a nagyon kicsi nem is tudom szerintem nem doboz volt.Én bontani kezdtem és egy tokot találtam az Iphonomra ami így nézett ki:
-Köszike Harry ez nagyon gyönyörű!Nagyon jól fog mutatni az Iphonomon.
-Nincs mit!-ölelt meg.
-Na már csak a viccmester maradt-néztem mosolyogva Louisra.
-Itt van az ajid!-nyújtott át egy dobozt ami kb.akkora volt mint a Niall doboza.Amikor kinyitottam egy karkötő volt rajta amin ilyen haribo macik voltak és nagyon cuki volt.És így nézett ki:
-Ó Lou nem hittem hogy ennyire kiteszel magadért de elég jó kis ajit vettél nekem!-öleltem meg
-Hát érted bármit.-mosolygott
Mire mindenki odaadta az ajiját este volt így eltettük magunkat holnapra.

Itt a kövi feji kérek rá 2 komit és jön a kövi!

1 megjegyzés: