2012. november 28., szerda

12.rész

Befeküdtünk az ágyba és csendes álomba kezdtünk.

[Pár hónnapal késsöbb](Karácsony):


-Niall!~Szóltam halkan neki

-Igen drágám?
-Kész vagy?
-Persze indulhatunk!
Ó Nem mondtam most megyünk Niallel Karácsonyra bevásárlásra!De piszt! A többieknek nem szabad megtudni!
-Jaj de hülye vagyok én is magamban beszélek!!
-Dehogy vagy hülye azt én is szokatam!~mondta Niall nevetve
-Na de mostmár tényleg menjünk!
5 perc múlva el is indultunk!A tescoba mentünk!Mindenkinek kellet venni valamit így elkezdünk gondolgozni hogy kinek mit vegyünk!Zitának vettem egy cuki kis sapit aminek szrintem nagyon fog örülni!Louisnak vettem egy Répa plüssöt!Harrynek egy dökcédulát.Liamnak bevallom fogalmam nem volt mit vegyek ezért megtörtem a csendet ami köztem és Niall között volt.
-Mit vegyek Liamnak?~kérdeztem
-Öm hát nemtudom!
-Ne már te már karácsonyoztál vele!Csak tudod minek örült!
-Öm hát amikor vettem neki bébiszappant akkor örült!
-Nem veszek bébiszappant!
-Miért?
-Mert Liam nem bébi!
-De örülne neki!
-De ha te már vettél neki akkor nem!
-De mert már elhasználta!
-Jó veszek neki bébi szappant!~Tört ki belőlem a röhögés mire mindenki a Tescoban minket figyelt!
-Mi van? Nincs más dolguk?~Kérdeztem humorosan mire mindenki folytta a bevásárlását!
Zaynnak könnyü volt venni!Neki az ideális ajándék egy tükör!Ekkor megcsörrent Niall telefonja amit Niall villámgyorsasággal kapott ki a sebéből!És felvette!
-Na mi volt?~kérdeztem kíváncsian!
-Holnap egy Karácsonyi bálba megyünk!
-Hogy hogy?
-Hát fellépünk de ottmaradhatunk ha van kedved!
Oké!~Ekkor megöleltem és a pénztárhoz indultunk!


(Louis szemszöge)

Miután Enciék elmentek úgy döntöttem elmegyek a parkba sétálni.Jól felöltöztem és elindultam.Éppen a telefonomat nyomkodtam mikor annyit éreztem hogy  felbukok!
-Bocsi,Bocsi!~Szólalt meg az idegen akinek oly édesen csengett a hangja!
-Semmi baj!~Mikor ránéztem akkor azt hittem elámulok egy olyan gyönyörű lány volt elöttem!
Feláltam és felsegítettem.
-Köszönöm~Mondta az édes lány
-De mi a neved?
-Kyra Mortinez!És neked?
-Ez komoly?
-Miért te tudod az én nevem de én a tiedet nem!
-Louis Tomlinson!Hova valósi vagy?
-Ide
A nap töbi részét Kyrával töltöttem és bevallom eléggé belezógtam.
-Kyra?
-Hm?
-Én nekem te..........


Na itt a kövi rész új szereplőnk van Kyra!Kérek szépen legalább 1 komit!



2 megjegyzés:

  1. ez nagyon jó:))hozd az új részt:))

    VálaszTörlés
  2. köszi! örülök hogy van 2 eliratkozónk kérek mindenkit hogy iratkozzo fel ainek tetszik a blog

    VálaszTörlés