2012. augusztus 25., szombat

5.rész A fellépés


Én el kezdtem aludni és Niall befeküdt mellém én átöleltem és úgy aludtunk el.


Másnap reggel 7:30 kor keltem Niall még bőven aludt én felkeltem és lementem.Fentről szöszmötölést hallottam felmentem megnézni.Harry és Louis ki szerették volna sminkelni Zaynt de persze úgy hogy még alszik.
-Harry Louis mit csináltok?
-Cstt!
Ekkor jöttem rá mit akarnak.Bementem Niall-hez és akkor már öltözött.
-Niall miért öltözöl így úgy értem hogy hova készülsz?
-Ma este koncertünk lesz.~Niall
-És nekem nem is szóltál?
-Bocsi elfelejtettem neked mondani.~Niall
-Elfelejtetted?Elfelejtetted??Azonnal el kel készülnöm.
A ruha összeállítás-nak ilyen lett a vége:
Persze a magassarkúnak csak a fele volt rajtam mivel a gipsz nem fér bele a cipőbe.Mikor odaértünk sok paparazzi fogadott minket.Nekünk volt egy kis helyiség lépcsővel amin le lehetett menni a színpadra és nekünk volt fent a legjobb helyünk.Elkezdődött a koncert mikor a More Than This et énekelték mindenki felment a barátnőjéért és levitte a színpadra mivel nekem törött volt a lábam Niall az ölébe vitt le.Ott a színpadon volt egy kanapé és oda lerakott és egy mikrofont nyomott a kezembe hogy énekeljek én suttogva mondtam neki hogy nekem nincs semmi hangom de ő azt felelte hogy nem baj amikor Niall énekel akkor nekem is énekelni kellet vele és amikor vége volt a számnak olyan dolog fogadott amit még merni sem mertem volna.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése