2012. augusztus 25., szombat

4.Fejezet

És akkor anya azt mondta hogy....


Igen!Ekkor oda rohantam hozzá és megöleltem mind a kettőjüket.Niallell a szobám felé vettük az irányt összepakolni.Hazaindultunk nálam jelen esetbe Londonba.6 órára Londonba voltunk.Nagyon sok rajongó várta Niallt.Mikor indultunk a limuzinhoz az egyik lány ki akart húzni a kordon mögé.Megtépte a hajamat valamit a kezemmel is csinált valamit de a legnagyobb az volt hogy kibuktatott.Niall oda futott hozzám.Én pedig csak sírtam mint egy normális ember akit megtéptek és kibuktattak.Niall az ölébe vett és be vitt a kórházba.Ott elmondták neki hogy eltört a bokám.meghúzódott a kezem és megtéptek.Mikor hazaértünk megnéztem hogy tudok e menni.És nem tudtam.Ami nem volt meglepő.
-Niall nem megyünk ki fürödni?
-De Enci hiszen törött a lábad.~Niall
-Húzunk rá zacskót.
-Ha ennyire akarod.~Niall
Fel is vettem a fürdőruhám.Kimentem és bele mentem a vízbe és mindenki követett minket.
Egyszer majd nem lemerültem és Niall húzott fel és én megcsókoltam.Mindenki nézett engem és aztán megláttam hogy Zita is csókolózik Harry-vel.Egy fél óra múlva már mindenki bent volt.
Én el kezdtem aludni és Niall befeküdt mellém én átöleltem és úgy aludtunk el.


Bocsi ez a feji kicsit rövid lett holnapra dupla ennyit hozok..

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése