2012. augusztus 26., vasárnap

6.rész meglepődés

Niall énekel akkor nekem is énekelni kellet vele és amikor vége volt a számnak olyan dolog fogadott amit még merni sem mertem volna.


Mindenki felált és azt ordibálta Enci!!!!!!Nekem ekkor egy könny csordogált ki a szememből.Mikor hazamentünk már mindenki nagyon fáradt volt és lefeküdt aludni.


                                                                     1 hónappal késöbb...                                                                     
Eljött a nap haza kell mennem mert a szülinapom leszz és azt mindig anyáékkal töltöm.Felkeltem és felkelltettem Zitát.Ő és én is pakolni kezdtünk.Én szerencsére felkeltettem Niallt.
-Enci hova mész?~Niall
-Haza.
-De miért?~Niall
-Hát nem emlákszel?Mivel ma van a szülinapom ezért hazautazom.
-Akkor én is megyek.~Niall
-Oké!
Ekkor Niall felkelt és ő is elkezdett pakolni ahogy a banda többi tagja is mivel kiderült hogy ők is jönnek.Mikor oda értünk kb. 2 óra lehetett.Beértünk és anya ölelt meg.Felvágtuk a tortát és mindenki oda adta az ajándékát.a banda összes tagja egy rózsát adott kivéve Niall mert ő egy nyakláncot ami szív alakú volt.Zitá-tol egy BFF es karkötőt kaptam anyá-tol egy ruhát amit bevallok nagyon tetszett.Apá-tol pedig egy  a ruhához illő cipőt.Mind a kettőjüket megöleltem.És bevittem az ajándékokat a szobába. És az jutott az eszembe fürödjünk!!!!
-De hisz nincs fürdőruhánk~Louis
-ÖÖÖ én adok zitá-nak apa és Peti pedig nektek.
Fel is öltöztünk és kimentünk.Eggyesek nagyon élvezték.És mi Niall-all ki mentünk a medencéből a fűre és mi fogadott minket?


Remélem tetszenek a részek de kérlek  titeket komizzatok.

4 megjegyzés: